Prof. dr hab. Wojciech Kozubski – konsultacje neurologiczne - Poznań

Prof. dr hab. med. Wojciech Kozubski ukończył Akademię Medyczną w Łodzi (obecnie Uniwersytet Medyczny w Łodzi). W latach 1980-83 był doktorantem Kliniki Neurologii AM w Łodzi, następnie w tejże Klinice przeszedł wszystkie szczeble rozwoju zarówno zawodowego, jak i naukowego: od młodszego asystenta do doktora habilitowanego.

Był stypendystą w Academic Unit of Neuroscience Szkoły Medycznej Charing Cross & Westminster Uniwersytetu Londyńskiego, Kliniki Neurologii Sackler School of Medicine Uniwersytetu w Tel-Aviv oraz Kliniki Neurologicznej Uniwersytetu w Trondheim.

Od 1997 r. Prof. dr hab. Wojciech Kozubski jest kierownikiem Katedry i Kliniki Neurologii Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu; w latach 1998-20015 był specjalistą wojewódzkim z zakresu konsultacji neurologicznych w Wielkopolsce.

Prof. dr hab. Wojciech Kozubski – konsultacje neurologiczne - Poznań

Profesjonalna pomoc z zakresu neurologii

Prof. dr hab. med. Wojciech Kozubski jest:

• członkiem Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Neurologicznego i prezesem Towarzystwa w latach 2011- 2014
  • członkiem Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Bólów Głowy
  • członkiem wielu polskich i międzynarodowych Towarzystw Neurologicznych:
  • Światowej Federacji Neurologii
  • Międzynarodowego Towarzystwa Bólu Głowy