Neurolog - prof. dr hab. Wojciech Kozubski

Prof. dr hab. Wojciech Kozubski prowadzi Gabinet Neurologiczny w Poznaniu. Ukończył Akademię Medyczną w Łodzi, która aktualnie nosi nazwę Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Od roku 1980 do 1983 był doktorantem Kliniki Neurologii AM w Łodzi. W tej samej Klinice odbył swoją drogę zawodową. Pracował tam jako młodszy asystent, a następnie jako doktor habilitowany.

Prof. dr hab. Wojciech Kozubski był również stypendystą w Academic Unit of Neuroscience Szkoły Medycznej Charing Cross & Westminster Uniwersytetu Londyńskiego, Kliniki Neurologii Sackler School of Medicine Uniwersytetu w Tel-Aviv oraz Kliniki Neurologicznej Uniwersytetu w Trondheim. W latach 1998-2015 był specjalistą wojewódzkim z zakresu konsultacji neurologicznych w Wielkopolsce, natomiast od 1997 roku jest kierownikiem Katedry i Kliniki Neurologii Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu.

Prof. dr hab. Wojciech Kozubski – konsultacje neurologiczne - Poznań

Profesjonalna pomoc z zakresu neurologii

Prof. dr hab. med. Wojciech Kozubski jest:

• członkiem Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Neurologicznego i prezesem Towarzystwa (w latach 2011- 2014),
  • członkiem Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Bólów Głowy,
  • członkiem wielu polskich i międzynarodowych Towarzystw Neurologicznych:
    • Światowej Federacji Neurologii,
    • Międzynarodowego Towarzystwa Bólu Głowy,
    • Sekcji Patofizjologii Bólu Polskiej Akademii Nauk,
    • Polskiego Towarzystwa Udaru Mózgu,
    • Polskiego Towarzystwa Bólów Głowy,
    • Nowojorskiej Akademii Nauk.

Prywatny Gabinet Neurologiczny

Prof. dr hab. Wojciech Kozubski prowadzi prywatny gabinet neurologiczny w Poznaniu. Przyjmuje Pacjentów cierpiących na bóle kręgosłupa, chorobę Parkinsona oraz inne choroby neurologiczne. Zajmuje się również leczeniem migreny. W gabinecie można umówić się również na konsultacje neurologiczne, podczas których lekarze odpowiedzą na wszystkie pytania i wyjaśnią niezrozumiałe kwestie związane z chorobą. Prof. dr hab. Wojciech Kozubski ma duże doświadczenie w leczeniu chorób neurologicznych. Do każdego Pacjenta podchodzi indywidualnie, wykazując się cierpliwością i empatią. Jeśli chcą się Państwo zarejestrować na wizytę do gabinetu neurologicznego – można zrobić to telefonicznie lub za pomocą formularza kontaktowego.